donderdag 25 september 2008

Welhaast niet weggeweest (3)

Ben je al thuis? Dat was de vraag die ik je al dagen wilde stellen. Gewoon als openingswoordspeling, om het ijs te breken. Nog voordat ik in actie kan komen verras je me met een dapper bericht, dat rebels ingaat tegen het klassiek romantisch ideaal uit je vorige mail. Een vrouw die het voortouw neemt, dat klinkt welhaast als een recht.

Toch opmerkelijk. Laatst was het lied van Ome Henk op tv, en galmde "Lief konijntje had een vliegje op z'n neus" door mijn huis. Daarna ben ik de dames van Sex & The City regelmatig tegengekomen, en vandaag sluit ik af met het programma Thuis op de Belgische tv. Het lijkt welhaast alsof je nooit bent weggeweest.

Komen we uit bij de vraag die ik je eigenlijk wilde stellen, al een tijdje geleden, maar waar ik helaas niet meer aan toe ben gekomen voor je vakantie. Waar ga je naartoe, en wanneer ben je er weer? Vind je het goed als ik vol smacht op je volgende berichtje wacht?

Groeten,
Mark

Geen opmerkingen: