dinsdag 30 september 2008

Absurde mens

De woorden gedreven, bevlogen, romantisch en nieuwsgierig stuwen je omhoog als een ballon. Totdat kritisch, nuchter en voorzichtig inzetten als zwaartekracht die naar beneden trekt. Waarna je uiteindelijk lui, luchtig en plagerig verderdrijft. Helemaal goed.

Je ziet er stralend uit! En je houdt van toneelspelen en de absurde mens. Dat treft! Is het leven niet één groot spel? Daar heb ik ooit een stukje over geschreven op: http://stukje.punt.nl/?id=274321&r=1

Zullen we verder vertellen?

Groeten,
Mark

Geen opmerkingen: