dinsdag 2 september 2008

Inspiratie

Dat gedoe met mannen ook altijd, ze doen altijd het tegenovergestelde van wat je verwacht. Als ze vrouwen nou eens zouden begrijpen. Je zoekt dus een man die verzorgt met tegengas, egoistisch niet aantrekkelijk is en zelfstandig niet vreemd gaat. Dat moet lukken, toch?

Je schrijft: "Het gaat me er niet om dat iemand aan een eisenlijst voldoet; niet om welk merk schoenen je draagt, wat je op je brood doet, wat voor werk je doet. Het gaat om het hoe... het gaat er om op de een of andere manier inspiratie in het leven te ervaren". Dat zeg je mooi. Het gaat niet om zijn kenmerken, het gaat om wat hij met je doet. Je wil zijn inspiratie graag ervaren als een gevoel dat je omarmt, vervult en geruststelt, zonder van jezelf te worden weggenomen.

Je open blik vol schoonheid straalt een mystierieuze gloed van rust in mij. Je bent sprookjesachtig.

Weet ik je te inspireren?

Mark

Geen opmerkingen: