Erg fijn om te horen dat je mijn berichtjes werkelijk kunt waarderen. Je bent de enige die mij hier vriendelijk over terugmailt, de rest lijkt een stuk ongevoeliger voor mijn grappigheid. Dat kan echter ook komen door mijn scepsis over de vrouwelijke behoefte aan iemand die met beide benen op de grond staat om zowél van kleine als grote dingen te genieten. Ik straal zulke eenvoud op het eerste gezicht nou eenmaal niet uit. Jij komt er langzaam achter dat ik wel heel erg kan genieten van zo iets kleins als mailtjes sturen naar jou.
Begrijp ik het goed dat je wil zeggen dat jouw Cro-Marian grot nog niet gedecoreerd is met mannenhoofden, geschoten na een wilde nacht? Dat je misschien wel iets meer het type kat-uit-de-boom bent? Een type trouwens dat, volgens mij, bovengemiddeld vaak van zowél grote als kleine dingen houdt.
Fijn om te lezen dat je op vakantie hebt ontspannen van de natuur. Tenminste, ik mag hopen dat je niet bent gaan wandelen langs steenkolencentrales. Ik heb laatst genoten van de bomen, bergen en beekjes in Luxemburg. En elke berg had een hoogste punt dat me riep.
Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar je shopresultaten. Stuur je me een foto?
Groeten,
Mark
PS. Ik heb je onbedoeld langer op anwoord laten wachten dan mijn intentie was. Zie dit niet als uiting van desinteresse of dominantie, of als middel om spanning op te bouwen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten