Achter in mijn tuin staat een mooi houten konijnenhokje, helemaal verscholen. Al zou ik er geen konijn instoppen, daarvoor is hij wat klein. Hoe komt dat bij jou, die fetish voor konijnenhokken?
En over die vrouwenseries...dat heeft een vrouw toch helemaal niet nodig. Die valse feel-good injecties met zelfvertrouwen. Je mag inderdaad gewoon op die vent afstappen, dat is het recht van een zelfverzekerde vrouw. Want jij doet toch waar je zin in hebt, en niemand houdt je tegen. En dat kan allemaal zonder je onzeker te voelen, je te schamen, spijt te krijgen, voorzichtig te zijn of stom over te komen. Jij als vrouw mag dat, zonder toestemming! Ik begrijp echter dat sommige vrouwen behoefte hebben aan een regelmatige herhaling van beelden rondom deze thematiek. Het zal wel iets neurotisch zijn, waarbij iedere keer een klein laagje onzekerheid wordt weggeschaafd.
Bijna angstig wacht ik, simpel man-vlees, op de volgende niets ontzienende stap van een door-de-series-geverfde, sterke, jonge vrouw.
Groeten,
Mark
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten