Misschien mis ik het haar, de ogen, de lengte, de kleur of de afstand die je zoekt. Ben ik niet charmant genoeg, niet het juiste soort of praat ik teveel. Ook mannen zoeken een verklaring als hun eigenwaarde dreigt te worden aangetast.
Van de redactie kreeg ik laatst echter dit opbeurende bericht:
"Gratis leden kunnen wel je persoonlijke berichten ontvangen en lezen. Gratis leden kunnen geen berichten met persoonlijke bericht beantwoorden." Nu snap ik het, we spelen helemaal niet op gelijk terrein, je kunt me eenvoudigweg niet dienen van repliek! Hoe kan ik in al mijn opwinding nou steeds vergeten met een emailadres af te sluiten?
Maargoed door al dat gedoe voel ik me zo langzamerhand wel een beetje een clown, en ik hou he-le-maal niet van clowns. Dat gezicht, en die rode neus, en dat lachen almaar. Nog maar te zwijgen van dat olijke lopen, die niet grappen en die overdreven verbazing als je al aan een scheet denkt. Je zult er maar elke week een aan je bed hebben staan, als goedbedoeld vermaak. Hopelijk maak ik zoiets niet los in jou.
Ik wil niet te boek staan als clown, dus verlos me en zeg me dat het niet zo is. Wees anders hard edoch eerlijk.
Groeten,
Mark
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten