Je gebruik het woord passie bovengemiddeld vaak. Daarachter schuilt vast een eigen passie voor passie. Heel goed, want zonder passie wordt elke handeling zo willekeurig.
Je hebt mooie voetjes.
En dat een relatie een aanvulling in plaats van een invulling moet zijn ben ik volkomen met je eens. Vraag blijft natuurlijk hoe je een relatie dan moet invullen?
Groeten,
Mark

Geen opmerkingen:
Een reactie posten