donderdag 28 augustus 2008

Lief kopje (1)

Dat is een lief kopje, en een mooie glimlach!

Toen ik je profiel las zag ik er meteen het nut van in: m'n tuin is een rotzooi, het konijnehok moet worden opgeknapt en mijn keuken schreeuwt om aandacht (en m'n buik om lekker eten).

Nu vraag ik me af of ik het volhou als de tegenprestatie het kijken naar wanhopige huisvrouwen is. Ik denk dat ik gillend wegren.

Los daarvan ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar je. Zie jij een link?

Groeten,
Mark

Geen opmerkingen: