Eindelijk iemand waarvan de persoonlijkheid niet samenvalt met sporten, tv series en het kenmerk filmpje-pakken. Je weet wat je wil, schrijft niet in meta, en toont jezelf in deze zinnen. Wat een mooi en kloppend verhaal heb je geschreven.
Dat maakt me erg nieuwsgierig. Ik zou graag een gesprek met je voeren. Kijken of het tempo en diepgang de tijd overwinnen. Ervaren of toenadering passie wordt.
Ik geloof in de kracht van het moment, in elkaar ontmoeten, en meteen begrijpen. Dat kun je afdoen als een klassiek romantische gedachte, een stereotiep. Het kan ook waarheid worden, als je openstaat voor vervoering door deze gedachte. Is het niet allemaal een kwestie van (durven te) geloven?
Dat klinkt wellicht wat hard van stapel, maar laat je niet afschrikken door de prikkelingen die ik graag uitdeel. Uitgesproken hebben mijn woorden reeds dezelfde verstoring gebracht als sporen in verse sneeuw. Door onomkeerbaarheid gedoemd om van te genieten.
Groeten,
Mark
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten