dinsdag 19 augustus 2008

Liegen (2)

Ik was aangenaam verrast door je profiel, zoiets kom ik eigenlijk nooit tegen. Wat je schrijft is erg herkenbaar. Je vindt alles interessant, weet veel, doet veel, bent niet bang om te leren, en overall klinkt het no-nonsense. Dat maakt je zeer interessant. Ik heb meteen gereageerd in afwachting van je aandacht.

Toch jammer dat ik geen berichtje heb teruggekregen. Ik zou graag met je willen spreken. Ik ben nieuwsgierig naar onze gesprekken.

Misschien heb ik je afgeschrikt met het woord liegen, gebruikt in een ongelukkige context. Wees niet bang, dat sloeg slechts op de noodzaak van het brein om zichzelf voor de gek te houden. Ik leg het je graag uit.

Nou, dan ga ik nu maar weer lekker wachten op antwoord*

Groeten,
Mark


* Humor van zender en ontvanger liggen vaak niet op 1 lijn. De grappig bedoelde ondertoon moet niet worden verward met een signaal van wanhoop of hopeloosheid.

Geen opmerkingen: