donderdag 7 augustus 2008

Piano

Leuk dat je piano speelt, dat heeft me altijd gefascineerd. Zo vlug met je vingers bewegen. Wat mooi dat mensen worden geraakt door jouw raam met muziek uit jouw handen gevloeid. Dat is bijzonder.
Groeten,
Mark

Geen opmerkingen: