Leuk dat je piano speelt, dat heeft me altijd gefascineerd. Zo vlug met je vingers bewegen. Wat mooi dat mensen worden geraakt door jouw raam met muziek uit jouw handen gevloeid. Dat is bijzonder.
Groeten,
Mark
Een reactie posten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten