Denken en natuur, dat is een mooie combinatie! Zo te lezen ben je iemand die weet wat hij wil, en die niet zomaar iets doet. Bewustzijn kan ik erg waarderen.
Ik ben een ongecompliceerd man die nodeloos ingewikkeld kan zijn. Maar dat hoeft niet perse. Zin in een ervaring?
Groeten,
Mark

Geen opmerkingen:
Een reactie posten